INSTAGRAM: @WONDERFORBABY
INSTAGRAM: @WONDERFORKIDS
GRATIS VERZENDING VANAF €50,- IN NL

Mijn bestelling

Op deze pagina vind je alle info rondom jouw bestelling, retouren, verzenden, betaalmethodes en klachten!

Verzendmethodes

  • Afhalen in de winkel: Woon jij in de buurt van Nijmegen, of ben je van plan een dagje naar Nijmegen te gaan? Haal dan jouw pakketje gratis af in onze winkel! Afhalen kan binnen de normale openingstijden in onze kids winkel.
  • Pakketten Nederland: Al onze pakketten worden opgehaald door Velocity, fietskoeriers. Hierna gaan ze naar het sorteercentrum en zullen de zendingen of met fietskoerier of DHL worden bezorgd!
  • Pakketten Europa: Al onze pakketten worden opgehaald door Velocity, fietskoeriers. Hierna gaan ze naar het sorteercentrum en zullen de zendingen overgedragen worden aan de juiste bezorgdienst.
  • Pakketten Wereld: Al onze pakketten worden opgehaald door Velocity, fietskoeriers. Hierna gaan ze naar het sorteercentrum en zullen de zendingen overgedragen worden aan de juiste bezorgdienst.

 Verzendkosten

  • Pakketten Nederland: € 2,95 Gratis verzending vanaf €50,-
  • Pakketten België &Duitsland: € 4,95 Gratis verzending vanaf €100,-
  • Pakketten Europa: vanaf €15,00.
  • Pakketten Wereld: vanaf €40,00.

 Betaalmethodes

  • IDEAL: De betaling van IDEAL gebeurt binnen een beveiligde omgeving en hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Het betalingsverkeer loopt via Mollie.
  • PayPal: Je kunt binnen een beveiligde omgeving met Paypal betalen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
  • Creditcard: Je kunt binnen een beveiligde omgeving met creditcard betalen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. 
  • Cadeaubonnen: Het is ook mogelijk om online je cadeaubon te gebruiken! Vul bij het afronden van de bestelling de volledige boncode in, in de daar voor bestemde balk ‘cadeaubonnen’. De boncode vind je op de achterkant van de cadeaubon onder de scan code*

*Let op: Cadeaubonnen zonder scansticker kunnen alleen in de winkel worden verzilverd. Deze bonnen hebben vaak een geschreven code op de achterkant!

Betaling mislukt

Is de betaling mislukt of nog niet goed doorgevoerd? Je ontvangt dan een betaalherinnering via de mail. In deze mail staat een linkje om de betaling alsnog te voltooien.

Je kan de betaling ook voltooien door in jouw account naar de order te gaan en deze te openen. Je kan deze dan vervolgens betalen via de betaalknop.

Lukt het met de bovenstaande opties nog steeds niet om de betaling af te ronden? Neem dan contact met ons op! Wij zullen dan handmatig een nieuwe link naar jou verzenden. Je kan ons een WhatsApp berichtje sturen, mailen of telefonisch contact met ons opnemen: bellen is altijd sneller!

Toevoegen/samenvoegen van bestellingen

Al een order geplaatst en toch nog iets vergeten? Of wil je graag nog iets toevoegen? Dit kan! Volg de onderstaande stappen of neem contact met ons op via de mail, WhatsApp of telefonisch (bellen is sneller)

  1. Plaats een nieuwe bestelling met de items die je bent vergeten of wilt toevoegen
  2. Kies bij het afronden voor ‘ophalen in de winkel’ zo worden de verzendkosten niet twee keer berekend.
  3. Voeg in de opmerking toe dat deze order samengevoegd mag worden met jouw andere order!

Track & trace

Zodra jouw order is verzonden ontvang je op het door jou ingevoerde adres een mail met de track & trace link voor jouw order. Ook wij weten hoe het soms gaat met al die mails… Mailtje kwijt, per ongeluk verwijderd of niet goed ontvangen? Neem gerust contact met ons op via de mail of onze WhatsApp, dan zoeken wij de track & trace code voor je op!

Retourneren

Items retourneren? Dat kan, lees hieronder alle voorwaarden voor het retourneren.

  • Vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, heb je de artikelen 14 werkdagen op zicht. Binnen deze 14 dagen is het mogelijk een item te retourneren.
  • Is je order gratis verzonden maar kom je onder de €50,- na het retourneren dan zullen wij achteraf nog €5,60 verzendkosten in rekening brengen. Dit bedrag zal verrekend worden met het terug te betalen bedrag.
  • Retouren worden teruggestort in euro's. Wonder for Kids is niet aansprakelijk voor eventuele koerswisselingen.
  • De zending dient binnen de datum van aflevering en 14e zicht dag gepost te zijn, de datum van de poststempel geldt.
  • De terugzending dient voldoende gefrankeerd te zijn, op eigen kosten.
  • Artikel(en) zijn ongebruikt en onbeschadigd.

Mocht je bestelling niet aan deze voorwaarden voldoen dan wordt de retourzending niet door ons in ontvangst genomen. Het pakket gaat dan retour naar de opgegeven afzender.

De portokosten die bij het terugzenden verbonden zijn, zijn voor rekening van de opgegeven afzender.

Bijgevoegd aan je bestelling vind je ons retourformulier. Deze dient compleet ingevuld te worden en meegestuurd te worden met je retour! Heb je een account op onze website? Meldt jou retour dan ook online aan in jouw account, dit kan als volgt:

  1. Log in en open het order overzicht
  2. Selecteer de order waarvan je items wilt retourneren
  3. Onderaan vind je de button ‘artikelen retourneren’ klik hier op en geef aan welke artikel je wilt retourneren. Dit doet je door de aantallen van het item te veranderen.
  4. Geef de reden van de retour aan. Dit helpt ons met het verbeteren van onze onlineservice!
  5. Klik recht op de button versturen, je retour is nu aangemeld en kan op de post! Pak de artikelen netjes in en voeg het bijgevoegde retour formulier, ingevuld, toe aan de zending. *
  6. Zodra wij de retour hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen. Je ontvangt een e-mail als de status van je retour wordt aangepast je kan de actuele status van je retour ook volgen in je account.

*Kosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Wanneer we je retour hebben goed en onbeschadigd hebben ontvangen zullen we het retour bedrag aan je terugbetalen

Het retouradres vind je op het bijgevoegde retourformulier. Retourformulier niet ontvangen of kwijtgeraakt? Je vindt hem hieronder nogmaals terug:

 

Terugbetalingen

Zodra wij de retour hebben ontvangen zal de terugbetaling hiervan in dezelfde week plaatsvinden. Houdt er rekening mee dat het 1.a 2 werkdagen kan duren voordat het bedrag daadwerkelijk op de rekening staat. Vragen rondom terugbetalingen? Neem dan contact met ons op.

Klachten producten

Helaas kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over jouw bestelling of het ontvangen item. Wij vragen in dit geval contact op te nemen met onze klantenservice via de mail: [email protected]

Graag verzoeken wij de mail te voorzien van de volgende informatie, zodat wij jouw klacht zo snel mogelijk kunnen behandelen:

  • Aankoopbewijs (factuur of bankafschrift)
  • Aankoopdatum
  • Naam item, zoals vermeld op onze sticker.
  • Duidelijk foto van het item en de klacht.

Klachten levering

Helaas komt het wel eens voor dat pakketten niet goed worden geleverd, beschadigd zijn of zelfs kwijtraken. Is jouw pakket foutief geleverd, beschadigd of vermoed je dat jouw pakket ‘kwijt’ is? Meldt dit dan zo snel mogelijk binnen 24 uur aan de klantenservice via [email protected]

Vermeld in jou mail de volgende info:

  • Voor en achternaam
  • Adres
  • Ordernummer
  • (Foto van het beschadigde / foutieve pakket.)
  • (Screenshot van de track & trace)

Wij zullen direct contact opnemen met de desbetreffende vervoerder.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »